vrijdag 28 februari 2014

Pop-up store morgen geopend!

Morgen is het eindelijk zo ver, de campagne van D66 Opsterland gaat officieel van start. Samen met de Opsterlandse afdeling van de VVD opent D66 de deuren voor haar kiezers. Voor een goed gesprek, stevig debat of een gezellig praatje.

We zijn morgen geopend vanaf 10.00 tot 16.00. Je bent van harte welkom op de Hoofdstraat 50 te Gorredijk.

Op zaterdag 1 maart 2014 zijn Roy Postma, Lieuwe Krol, Romke de Jong, Menno van der Hem en Maaike Kuik aanwezig om al je vragen te beantwoorden. Een week later op zaterdag 8 maart 2014 zijn Romke de Jong, Maaike Kuik, Roy Postma en Menno van der Hem op locatie beschikbaar. Tijdens de komst van de kamerleden in Gorredijk is m.u.v. Roy Postma iedereen aanwezig.

Het weekend voor de verkiezingen is de winkel geopend op zaterdag met Maaike Kuik, Lieuwe Krol en Romke de Jong. Op de speciale koopzondag van D66 zullen Evelyn Bontekoe, Roy Postma, Menno van der Hem, Lieuwe Krol en Romke de Jong aanwezig zijn.

Daarnaast zijn er af en toe ook oud-gedienden aanwezig, zoals Lammy Möller en Marieke v/d Ree.