zaterdag 15 maart 2014

D66 opent een tweede Pop-up store in Beetsterzwaag

Na het grote succes van de Pop-up store aan de Hoofdstraat in Gorredijk heeft D66 Opsterland ervoor gekozen om nog een Pop-up store te openen in Beetsterzwaag, dit in het kader van de leegstand in onze gemeente.

D66 Opsterland wil de politiek dichtbij de mensen brengen, dit kan o.a. door een (tijdelijke) pop-up store. Vele kandidaat-raadsleden, zoals Maaike Kuik, Roy Postma, Evelyn Bontekoe, Lieuwe Krol, Menno v/d Hem en natuurlijk Romke de Jong hebben hun best gedaan om naar Gorredijk te luisteren. Nu is Beetsterzwaag aan de beurt.

De locatie Beetsterzwaag is te vinden op de Hoofdstraat 68, het voormalige pand van Rabobank Drachten. Wij van D66 vinden het belangrijk om naar kiezers te luisteren, daarom staat er een brievenbus in de winkel. Hier kunt uw ideeën kwijt over wat er in het voormalige pand van de Rabobank zou moeten komen, volgens u!

De D66 Pop-up store in Beetsterzwaag is geopend op zaterdag 15 maart 2014 van 10.oo tot 16.00. De dag erna zullen we in het kader van de koopzondagen ook geopend zijn, maar dan in de middag. De D66 pop-up store in Gorredijk is aankomende zaterdag ook geopend, van 10.oo ’s ochtends tot 15.00 ’s middags. Dit is dan tevens de laatste openingsdag van de locatie in Gorredijk.

Onze D66 Pop-up store in Beetsterzwaag beschikt tevens over een gratis WiFi-hotspot, waarmee we de kiezers optimaal van dienst kunnen zijn.